Facebook名片

2013年5月2日 星期四

Episode One

我跟心穎十月才認識,十一月就已經拍拖了。

無他既,兩個人都忽然到去到一個陌生既地方生活,大家都寂寞。要撻著,其實一啲都唔難。這大概是一個right place+right timing既配合。如果心穎跟我認識既地方係香港,我大概有理由相信,我地可能根本唔會發展成為情侶。

同心穎拍拖,亦巔覆咗我對「邊款女仔最多人追」既睇法。以前年少無知既我,總係以為果啲五觀標致,靚到嘩嘩聲果啲靚女,最能吸引男仔去追。但係後來我發現,果啲超級靚女,儘管能夠盡吸麻甩佬既眼球,但佢地卻冇果種魔力,去motivate啲麻甩佬麻甩仔「出手」追求,可能因為感覺太遙遠吧?

心穎也許唔係最靚果款女孩子,但俾人感覺好甜。甜既女仔九成九又喜歡笑,呢個「甜+笑容」既combination,最能夠俾到人親切同容易親近既感覺,麻甩仔如我於是亦最容易動心。同心穎拍拖之前,我從來都冇諗過,佢居然可以「惹蟻」成咁的。

還在讀中學果兩年,我響學校其實蠻出名的。原因係心穎既追求者眾,而呢班「情敵」又一定會點我相:「果條蛋散咪就係連心穎條仔囉!」

拍拖初期遇上「情敵」,心情其實係幾唔高興的。偶然撞到個「情敵」比較chok啲靚仔啲,心裡面都會寒一寒:「妖,駛唔駛chok成咁呀…」不過心穎倒係個體貼既女朋友。當佢知道我可能唔多高興既時候,佢就總會自動自覺,刻意地同果啲疑似追求者保持距離。人係有啲犯賤既,起初當我面對這類「疑似外敵威脅」既時候,我都會刻意會對心穎著緊一啲。不過同類既事情見得多,慢慢就會麻木。我對心穎同自己既關係充滿信心,而且反正知道心穎亦一定會好識做地跟個男仔保持距離,我就連響佢面前扮吓呷醋都慳番。

有一次唔知係咪時運低,撞著一個喪喪地追求者。心穎已經清楚同佢講,佢已經有一個穩定既男朋友啦,所以唔可以俾機會佢。點知條喪友發神經,半夜走黎我住既地方尋仇,拎住支baseball bat搞破壞,又扑玻璃又擲雞蛋。條友喪既,仲要有架生響手,我梗係匿番入屋打911報警啦。差佬黎到,問左一大輪口供,搞到大家都冇覺好訓。由於我老豆同阿媽都響香港,我其實係寄居響移民加拿大多年既五姨屋企。換句話講,條喪友所破壞既,其實係五姨既財產。

呢單因「感情糾紛」所引起既「刑事毀壞」案,令我覺得對五姨萬般唔好意思。我心裡面不其然覺得,成件事係因心穎而起,而對五姨呢個唔好意思既感覺,我亦不自控地遷怒於心穎。

「妖,真係紅顏禍水!」我唔知發咗咩神經,忽然爆咗句咁既說話出黎。

我爆完呢句說話,即時已經知道自己講錯嘢,呢舖大檸樂了。我同心穎拍咗兩年幾拖,佢從未同我嗌過交,佢平時其實係超好脾氣的。不過佢聽到呢句說話之後,也忍唔住鬧番轉頭:「好啦喎,米梓橋!人地要追我我控制唔到架喎!而家又唔係我主動去勾引佢,我已經一早就同佢講清講楚,話我有男朋友啦,你仲想我點?」

是真的。跟心穎拍拖足足兩年有多,這還是第一次跟她嗌交,也是第一次見到佢喊。

我突然之間,覺得自己真係仆街得好緊要。

*****

第二朝,我起身就飛車到咗心穎屋企。我深呼吸了口大氣,按下門鈴。

開門既係佢妹妹雪穎。

「你家姐…起咗身未?」我尷尷尬尬地問。

「你死呀你,我都唔知幾耐未見過家姐喊到咁呀。」雪穎指一指屋入面:「響廚房呀,自己入去啦。」

我點頭說了聲謝,便攝手攝腳,一步一步走入去廚房裡面。心裡面正在盤算,應該怎樣開口跟心穎道歉。

「阿橋,嚟咗牙?」心穎出奇地跟平常一樣,還是一貫地面帶甜美笑容,點睇到睇唔出,昨晚佢係大喊咗一場:「喂,過嚟幫一幫我吖。個多士爐好似壞咗。」

我走過去佢身邊,左望右望個多士爐,又扮吓嘢咁左擰擰右擰擰啲按扭。當然,我其實係唔識整電器的。

「你…唔嬲拿?」我一邊扮擰掣,一邊說:「心穎,對唔住。」

心穎聽罷沒有說話,只係二話不說,一鎚打落我右手既手臂上。

「傻架咩,好痛呀大佬!」我不由自主地爆了這句話出來。

心穎打完我之後,深呼吸了一口大氣:「OK,我冇事啦。」然後微笑望住我。

我心裡有點疑惑:「喂,係咪真係冇事架…」

心穎:「米梓橋,你以後要對我好啲!」

我:「好,應承你。仲有啲乜嘢我可以為你做?」

心穎做了個蠱惑的臉:「有,娶我做老婆啦。」

我也不甘示弱:「好,應承埋你。下晝我地去註冊好冇?」

我這句當然是戲言吧。心穎聽罷,拖住了我雙手:「下晝我唔得閒喎。應承我,響我三十歲前娶我過門,OK?」

我知道這句話是認真的。我會用心記住的了。那一年,我們才十九歲。

我還有十一年時間,讓我好好準備。

Click here to add 米梓橋 on your Facebook

4 則留言: